1393-10-08 08:08
983
0
8108

بیانیه سازمان بسیج رسانه استان گلستان به مناسبت سالروزحماسه 9دی‌ماه 1388

سازمان بسیج رسانه استان گلستان به مناسبت حماسه 9 دی بیاینه صادر کرد.

 به گزارش گلستان ما ؛ متن بیانیه به شرح زیر است :

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

الَّذِينَ يَتَّخِذُونَ الْكَافِرِينَ أَوْلِيَاءَ مِنْ دُونِ الْمُؤْمِنِينَ أَيَبْتَغُونَ عِنْدَهُمُ الْعِزَّةَ فَإِنَّ الْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِيعًا

كساني كه كافران را غير از مومنان به عنوان سرپرست مي گيرند، آيا عزت و قدرت را نزد آن‌ها مي‌جويند پس به‌راستي عزت و قدرت همه ازآن خداست. (سوره نساء، آيه 139)

مردم ایران در روزهای تاریخی8 و 9 دی ماه سال 1388 حرکتی بزرگ و تاریخی را آفریدند، حرکتی که برگرفته از فرهنگ حسینی است، این روز ماندگارترین حرکت عاشورایی پس‌از پیروزی انقلاب اسلامی شد. این‌روز تاریخی یک‌بار دیگر مرز اسلام و کفر را جدا ساخت و پرچم لبیک یاحسین(ع) را به اهتزاز درآورد. در این روز بزرگ و تاریخ‌ساز، یک‌بار دیگر سربازان حضرت بقیه الله(عج) و فرزندان حضرت روح الله(ره) در صفوفی با بنیان مرصوص کاخ استکبار و حامیانشان را لرزاندند، تاریخ پیامبریِ رسول الله(ص) تکرار گردیده و کاخ ستمگران و مستبدین عالم لرزید، این اتحاد، بین ملّتی راسخ و به رهبری ولایت فقیه، در کشور ایران یک‌بار دیگر اتفاق افتاد و خاری شد، درچشم دشمنان اسلام. در یوم الله 9 دی حق از باطل جدا شد و در این حماسه عظیم بساط فتنه برای همیشه جمع گردید.

باردیگر مقام شامخ ولایت، اعلم زمانه، چراغ راه ملّت شهیدپرور ایران اسلامی و هدایتگر امّت بصیر و آگاه خویش گردید، تا خورشید انقلاب اسلامی همچنان پرتو افشانی کند و به نورانیت امامت متّصل شود.

مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظله العالی) درباره این واقعه عظیم فرمودند:

«راز ماندگاری این انقلاب، اتّکای به ایمانهاست؛ اتّکای به خداست. لذا شما می‌بینید آن‌روزی که توده عظیم مردم در سرتاسر کشور احساس کنند که دشمنی‌ای، متوجّه انقلاب است، احساس کنند که دشمنی جدّی‌ای وجود دارد، بدون فراخوان حرکت می‌کنند می‌آیند. روز 9دی شما دیدید در این کشور چه اتّفاقی افتاد و چه حادثه‌ای پیش‌آمد. دشمنان انقلاب که همیشه سعی می‌کنند راهپیمایی‌های میلیونی را بگویند چندهزار نفر آمده‌اند- تحقیر کنند، کوچک کنند- اعتراف کردند و گفتند در طول این بیست‌سال، هیچ حرکت مردمی‌ای به این عظمت در ایران اتفاق نیفتاده است؛ علّت چیست؟ علّت این است که مردم وقتی احساس می‌کنند دشمن در مقابل نظام اسلامی ایستاده است، می‌آیند توی میدان» .

روز 9دی‌ماه سال 1388، پیکره طاغوت یک‌بار دیگر بر زمین افتاد، و برای ملّت ایران یک‌بار دیگر تاریخ به زمین خوردن پیکره استبداد را به تصویر کشید، زیرا 22 بهمن 1357 خورشیدی بود که پیکره استبداد به زمین خورد و در تاریخ به ثبت رسید، دشمنان با خیال باطلی که داشتند فکر می‌کردند ملت ایران بویژه نسل سوم انقلاب خسته شده‌اند و دوران روی کارآمدن لیبرال‌های فرصت طلب، فرا رسیده است، این کوردلان زمانه خیال کردند با ایجاد فتنه انگیزی در بین مردم، می‌توانند انقلاب رنگارنگ خودرا همچون سایر کشورها در ایران نیز تجربه کنند و شعار «تقلّب در انتخابات» را از بلندگوی دجال‌واره‌های خود فریاد زدند، عدّه‌ای غافل و فرصت‌طلب هم در داخل کشور، طمع جاه طلبی و غفلت در وجودشان شعله‌ور شد و 70سال عبادت را به بهائی اندک به باد دادند و همراه طاغوتیان‌دنیا، آتش این فتنه را شعله‌ور ساختند، امّا دشمن هنوز از شهامت و قدرت ملّت بزرگ ایران و بصیرت رهبری فرزانه ناآگاه بود.

این حادثه بزرگ، این شور، این حماسه و این تدبیر فقط در سایه اسلام و زیر چتر ولایت و رهبری به منصۀ ظهور می‌رسد، شیرمردان و شیرزنان این ملّت هرگز از دایره اسلام ناب محمدی(ص) و ولایت مطلقه فقیه خارج نخواهندشد، این اتحاد، بین ملتی راسخ و ولایت فقیه، در کشور ایران در روز 9دی‌ماه یک‌بار دیگر اتفاق افتاد و خاری شد در چشم دشمنان اسلام.

درجای دیگر حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظله العالی)  فرمودند:« اينكه من عرض مي‌كنم روز 9دى در تاريخ ماندگار است، به‌خاطر اين است. مردم بيدارند؛ همين است كه كشور شما را نگه‌داشته است، عزيزان من! همين است كه انقلابتان را حفظ كرده‌است؛ همين‌است‌كه جرأت سران استكبار را از آنها گرفته‌است. دشمن حقيقى آنها ملّت ايران است، دشمن حقيقى آنها ايمان و بصيرت ملّت ايران است، دشمن حقيقى آنها همين غيرت دينى جوانهاست كه مي‌جوشد.»

ما جامعه رسانه‌ای و فعالان مطبوعاتی و خبرگزاری‌های عضو سازمان بسیج رسانه استان گلستان به تأسی از رهبر فرزانه انقلاب، حماسه 9دی را تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب دانسته و با افتخار اعلام می‌داریم: احیاء فرهنگ عاشورا و نهضت امام حسین(ع)، پشتیبانی از آرمان‌های حضرت امام(ره) و نظام مقدس جمهوری اسلامی، همراه بودن با ولایت و تلاش برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی مولفه‌های ماندگاری این انقلاب است تا بتواند به دست صاحب اصلی‌اش حضرت مهدی( عج) برسد؛ پس همگام با سایر اقشار میلیونی مردم اعلام می داریم:

هرگونه تطهیرسران فتنه88 خیانتی است عظیم به حماسه پرشورمردم بصیر ایران در 8و9دی‌ماه88؛وازمسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی مجدانه خواهانی مهیچ مسامحه وسهل انگاری دربرخورد با فتنه گران وآنهاییکه بدنبال رفع حصروتبرئه عوامل فتنه هستند صورت نگیرد تا بفضل الهی ریشه‌های این فتنه خشکانده و درس عبرتی برای همه بدخواهان نظام اسلامی گردد وبا حضور موثر در عرصه‌های مختلف نظام، دشمنان اسلام و انقلاب را مانند گذشته مأیوس خواهیم‌ نمود و هرگاه لازم باشد با لبیکی مجدد به ولی امرمسلمین جهان حرکت‌های تاریخی و انقلابی دیگری را رقم خواهیم زد.

از خداوند متعال سلامتی مقام عظمای ولایت و عزت و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواستاریم.

اللهم عجل لفرج مولانا صاحب الزمان

سازمان بسیج رسانه استان گلستان

1393/10/8

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.